Frakt- og leveringsinformasjon

Fraktalternativer:

PostNord Logistics
Restaurantpartner benytter PostNord Logistics som standard fraktleverandør, annen leverandør kan benyttes etter kundens eget ønske. Alle sendinger leveres på oppgitt leveringsadresse, normalt på dagtid og kunde må være til stedet for å motta sine varer.

Pick-Up Point (Stokke)
Dersom du ønsker kan du selv hente varer hos oss. Når du bestiller varer gjennom vår nettbutikk må du velge “Pick-Up Point” som fraktalternativ. Dette er ikke et butikkutsalg med utstilling av varer eller showroom med produktene, men kun et utleveringssted. Det tilkommer ikke fraktgebyr om man velger å hente varene selv. Husk å medbringe leveringsbekreftelsen som er sendt deg på e-post for utlevering av varer!

Fraktpriser

Våre fraktpriser varierer, avhengig av hvor i landet sendingen skal. Du kan beregne fraktpris i vår nettbutikk.
Privattillegg 150,-
Ekspresstillegg 50% av normal fraktpris

Pakkesporing

Alle pakker kan spores ved hjelp av sendingsnummeret. Gå direkte til https://tracking.postnord.com/ og spor din pakke herfra. Sendingsnummer har du mottatt pr. e-post, dette finnes også ved innlogging på «mine sider» i vår nettbutikk.

Levering

Leveringstiden vil variere ut ifra hvor i landet sendingen skal. Når du bestiller før kl. 12.00 vil varene normalt bli sendt fra vårt lager samme dag og leveres ut til kunde påfølgende dag.

Leveringstid
Normal leveringstid for lagervarer er 1-3 virkedager. For ikke lagerførte produkter vil leveringstiden variere, i de fleste tilfeller 1-2 uker. Enkelte varer kan det være opp i mot 5 uker leveringstid på. Dersom en vare har lenger leveringstid er normalen (2-3 virkedager) vil dette være spesifisert i produktbeskrivelsen til varen.

Pick-Up Point:
Velger man å hente varene selv på vårt Pick-Up Point sender vi ut en leveringsbekreftelse så snart varene er klare til avhenting.